سگ!!!
 
درباره وبلاگ


سلام!!! با تشکر از تمام دوستای گل من که این وبلاگ سرد و تاریک رو با ورود خودشون گرم و روشن کردن!!! در این وبلاگ با دعوا و خنده و غصه و..... از شما پذیرایی میکنم!!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 175
بازدید کل : 31425
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1




free glitter text and family website at FamilyLobby.com

سنجش میزان عشق

لحظه های سکوت
گزیده ای از افکار و عقاید ما




چند شبه دلم بد جور میخواد به یکی عشق بورزم ولی ادم درست پیدا نمیشه منم به این نتیجه رسیدم که سگ ها بهترین دوست انسانن جدی جدی دارم میگما دلم یه سگ میخواد از نژاد جک راسل تریر نانازیا خیلی باهوشو استعدادن از ادما هم بیشتر میفهمن فکرشو بکن یه تولشو بیاری بزرگ کنی ووویییی نانازی!!!

تازه وضع من خیلی خرابه براش اسمم پیدا کردم!!!

فقط نمیدونم چرا وجود خارجی نداره!!!

توهمه!!!

ای ه ای ه ای ه ای ه!!!



نظرات شما عزیزان:

پسر روانی
ساعت23:59---20 مرداد 1391
باز خوبه یه سگ داری تو توهماتت

من همونو هم ندارم الکی که اسم خودتو روانی نزاشتی!!!


محمد صادق
ساعت10:18---19 مرداد 1391
وبلاگت خوبه ولی چندتا عکس هم بذاری بد نیست
باشه از این به بعد هر پست یه عکس!!! خوبه؟؟؟ مرسی از سرت!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



چهار شنبه 18 مرداد 1391برچسب:, :: 23:11 ::  نويسنده : فاطی