دیشب.....!!!
 
درباره وبلاگ


سلام!!! با تشکر از تمام دوستای گل من که این وبلاگ سرد و تاریک رو با ورود خودشون گرم و روشن کردن!!! در این وبلاگ با دعوا و خنده و غصه و..... از شما پذیرایی میکنم!!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 63
بازدید ماه : 179
بازدید کل : 31429
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 52
تعداد آنلاین : 1




free glitter text and family website at FamilyLobby.com

سنجش میزان عشق

لحظه های سکوت
گزیده ای از افکار و عقاید ما




برای جوونا!!!

برای عاشقا!!!

برای مرده ها!!!

برای زنده ها!!!

برای عاقبت بخیریه همه!!!

برای دوستانی که مرا به یاد نداشتن!!!

و....!!!

برای ظهور اقا امام زمان(عج)!!!

قران بر سر گرفتم!!!

و در اتاق تاریک اشک ریختم!!!

اما....

برای چیزی که میخواستم دعا نکردم!!!

چون خدا دوست نداشت!!!

اسمش را زمزمه نکردم!!!

در دل گفتم!!!

اگر هم بر زبان میاوردم اجابت نمیشد!!!

دیشب ملائکه از اسمان پایین امدند!!!

به مجالس مسلمانان سر زدند!!!

و به دعا های ان ها آمین فرستادند!!!

در ان شب!!!

هر کسی که از ته دل چیزی میخواست و ان را زمزمه میکرد!!!

اجابت میشد!!!

اما....

اگر از ته دل بود!!!


نظرات شما عزیزان:

پسر روانی
ساعت0:38---27 مرداد 1391
نه جون من کجا آپ کردی خووو سر کار نزار دیگه چرا اپم الان میزارم!!! واستا خوووووووووووووووووووو!!!

پسر روانی
ساعت17:06---26 مرداد 1391
آپ نیستی که الکی گفتی آپی چراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا!!! اپ بودم الان میخوام برم!!!

پسر روانی
ساعت18:48---25 مرداد 1391
واسه ما هم دعا میکردی اتفاقا دعا کردم پسر روانی در نظرم بودی!!!

lord
ساعت17:59---22 مرداد 1391
سلام دوست گلم وبلاگ زبایی داری -خوشحال میشم بهو سربزنی که اگه خواستی لینک کنیم-مرسی
بشه لرد بزرگ!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



یک شنبه 22 مرداد 1391برچسب:, :: 17:22 ::  نويسنده : فاطی